2017. február 20., hétfő

Interjú Fricska Dorkával

Elképesztően szép madarakat rajzol, szemtelenül fiatal, még szemtelenebbül tehetséges, öröm számunkra minden megmozdulása. Bori kérdéseire Fricska Dorka válaszol.



Rímkóci Bori: Hogyan, mikor keveredtél az Író Cimborák közé?
Fricska Dorka: Az Író Cimborákhoz körülbelül másfél évvel ezelőtt keveredtem Hétvári Andrea, régi és nagyon kedves ismerősöm segítségével. Andi nénivel sok vers-illusztráció párost alkottunk. Hol a rajz, hol a vers készült el előbb. Ezek után valahogy, nem is tudom, hogy, ide kerültem, aminek nagyon örülök!

R.B.: Mit jelent számodra a közös munka?
F.D.: Kezdem megtapasztalni, hogy a közös munkával mennyi új embert ismerhetek meg, ami csodás dolog. A legjobb benne, hogy együtt alkothatunk valami újat, különlegeset. Mindig érdekelnek a kihívások, tapasztalatszerzés.

R.B.: Melyik téma volt az elmúlt öt évben a kedvenced?
F.D.: Számomra a legjobb téma, amióta itt vagyok a Laci te (műhelytábor) volt. Több illusztrációt is készíthettem a versekre, írásokra, aminek nagyon örültem. Jó volt olvasni, hogy mennyiféle változat készülhet ugyanarra a témára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése