2013. október 16., szerda

Szabó- Tasi Katalin: Nem írok a Mikulásnak

Pap Kata illusztrációja



                                                Nem írok a Mikulásnak.
                                                A manói úgyis lesnek.

                                                Kéményünkön jól leesnek,
                                                Egérlukból kandikálnak.

                                               Mindenhonnan figyelgetnek
                                               Teszek-e jót bárki másnak.



                                              Idén nagyon jókat tettem,
                                              Még a csokimból is adtam.

                                              Főzeléket sosem hagytam,
                                              És a babot is megettem.

                                              Reggel mindig beágyaztam,
                                              Sárban ritkán hemperegtem.



                                             Egy nap kétszer fogat mostam,
                                             Lekvárból csak egyszer csentem.

                                             Fürödni papucsban mentem,
                                             Dolgozatnál sosem csaltam.

                                            Na jó, egyszer kicsit, asszem.
                                            De mit tegyek, ha óriás baj van?



                                            A manók ezt úgysem nézték.
                                            Vagy ha mégis, tán nem bánták.

                                           Vagy épp akkor Máltát járták,
                                           Végül is, jó nagy a térkép.

                                         „Csokit, mogyit, kártyát kérnék:
                                          Tomi, aki várva vár rád.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése